14 lipca 2017

Smutek jest gościem, którego niełatwo się pozbyć

Felix Wharton
13 VIII 1993, Sitka, Alaska; sierota po Brytyjczyku; metr sześćdziesiąt chodzącego po innych ludziach wypadku; aparycja chłopca; rozczochrana, mocno rudawa czupryna; bezdomny skrzypek z nieznajomym psem-przybłędą; kilka tygodni dźwięku samotności, krążącego, na ile sytuacja pozwala, daleko od przedstawicieli tego samego gatunku

Nie płacz za mną. Mogę skłamać, że odchodzę tylko na chwilę, ale tak naprawdę nie wrócę nigdy. Nie krzycz. Chciałbym zostać, lecz wiem, że skończy się to równie tragicznie jak zawsze. Nie mów mi „do widzenia”, proszę, bo obiecuję, że nie zobaczymy się więcej. Nie wyciągaj dłoni, gdyż nie potrafię jej z czystym sumieniem uścisnąć. I nie szukaj mnie, błagam; nikomu nie przyniosło to szczęścia, a jedynie więcej cierpienia, niż mógł pomieścić nasz zaklęty krąg. Nie pisz. Ja i tak nie dostaję poczty, a ty niszczysz lasy marnując papier. Nie myśl o mnie. Nigdy nie przyznam się, że ty zaprzątasz moje myśli dłużej, niż dopuszczalny limit. Więc przestań tęsknić. Bo mogę powiedzieć ci tylko, jak bardzo mi nie żal, że cię nie ma.
Chociaż przecież bardzo mi żal. 

Nie gryzie, ale z romansów raczej nic.
(Bywają wyjątki!)

9 komentarzy:

  1. [ Och, świetnie napisana. Chcę więcej. O wiele więcej. Czuję niedosyt! Felix to świetna kruszynka]
    Anastasia

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Mam nadzieję, bo bardzo chciałabym go poznać. I nawet zaproponowałabym jakiś wątek, ale oni raczej pochodzą z dwóch różnych światów]
    Anastasia

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Hmmm. Jedyny punkt zaczepienia jaki widzę znajduje się we fragmencie o bezdomności. Anastasia obecnie sama szuka sobie dachu nad głową, bo bracia kazali jej się spakować i wynosić. Umiejętności nabyte w towarzystwie złodziei pozwalają jej na spędzanie nocy w luksusowych apartamentach, które za dnia są przedstawiane potencjalnym nabywcom. Zastanawiam się czy można to jakoś połączyć. Jeśli na coś wpadnę to niezwłocznie dam znać]
    Anastasia

    OdpowiedzUsuń
  4. [Witam cię bardzo serdecznie na blogu i życzę udanej zabawy! Jeśli znajdziesz ochotę, to ja na pewno znajdę pomysł na wątek ;)]

    Sebastian Banewood

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Taka króciutka karta, że aż szkoda, bo nie wiele zdradza o Felixie. Ale intryguje, to trzeba przyznać. A to, co ten niziutki chłopak z Alaski robi aż w Londynie, już w ogóle zastanawia :D Bawcie się dobrze i trzymajcie się ciepło! ]

    Aaron V.

    OdpowiedzUsuń
  6. [W zasadzie mnie nie ma, wpadłam tylko napisać, że urocze stworzonko <3]/Kyle

    OdpowiedzUsuń
  7. [O jej, ale się tu tajemniczo zrobiło, aż nie wiem do końca co wysnuć o tym twoim małym stworzonku. Właściwie, dowiedzieć się za dużo nie dowiedziałam, ale może to i dobrze, bo postać mocno intryguje. Cześć!
    Ogólnie to tak bardzo masz tu ładnie. Tak minimalistycznie i krótko, ale wciąż pięknie, super i w ogóle. Zazdroszczę trochę umiejętności pisania takich krótkich, bo u mnie raczej wychodzą tasiemce. I Felix wydaje się taki drobny, wystraszony ale z drugiej strony straszliwie uroczy. I dziękuję mocno za zakrycie karty, bo manio nie znoszę siedzieć na głównej.
    No nic, życzę Ci tu dobrej zabawy, dużo fajoskich wątków i czego tam byście z Felixem jeszcze chcieli. Chętnie bym coś z tym panem napisała, ale nawet nie wiem za bardzo co bo Lencia to raczej z kompletnie innego świata wyrwana. Ale jakby jakiś pomysł był to wpadajcie.]

    Elena Belorusova

    OdpowiedzUsuń
  8. [Podoba mi się styl w jakim została napisana twoja karta. Skrzypek trafia do mnie, a bezdomny-pies z kolei na pewno nie pozostanie obojętny dla Shannona. Chodź, chodź, coś nam ładnego z chęcią wymyślę, kiedy troszkę się ogarnę. Poproszę jedynie o podrzucenie maila.]

    Shannon Whitfield

    OdpowiedzUsuń
  9. [Jestem z niemałym poślizgiem, co musisz mi wybaczyć!
    Moc panicza jest bardzo ciekawa i cieszę się, że to właśnie na nią się zdecydowałaś. Po zdjęciu chłopiec wydaje się taki niewinny i tulaśny, że och i ach. Słodka z niego istotka, w dodatku bardzo urzekająca, zważywszy na sam jego styl bycia. W każdym razie, mam nadzieję, że będziesz bawić się tu przednio i długo!]

    najgorętsza 1/3 administracji & Anubis Ahern

    OdpowiedzUsuń