07 maja 1970

Nie zrobią mi krzywdy, bo nie grozi mi to, co wam

Anakin Cavendish
24 lata - Dematerializacja ciała - Prosty złodziejaszek - Boston
Jesteś cieniem; własnym lub cudzym. Ogłupiasz ludzi, będąc w jednym miejscu, aby zaraz cię zabrakło, jakbyś był tylko złudzeniem lub dymem, który rozwieje się w ledwie mrugnięcie okiem. Po burzy stałeś się cieniem samego siebie tym gorszym, bo bez wielu cech, za które inni cię uwielbiali. Już nie śmiejesz się ze słabych żartów, bo próbujesz być taktowny, nie udajesz współczucia, kiedy faktycznie go nie odczuwasz. Świat przestał cię interesować, bo już nie widzisz jego różnorodności ani ferii barw. Wraz z normalnością ubyło ci emocji, stały się równie rozchwiane co twoje ciało, zbyt niestabilne, abyś potrafił odczuwać je w sposób prawidłowy. Nie panujesz nad tym, co się z tobą stało i nie potrafisz już zliczyć ile to razy w przypływie zbyt silnych emocji, twoje ciało stało się dymem, rozwiewanym przez wiatr, bądź czyjś oddech. Wtedy reagowałeś strachem i wstydem, obecnie jedynie co potrafisz odczuć to irytację, bo ile można przechodzić przez to samo, bez złości na los, który sprawił, że akurat ty musiałeś dostać ten dziwny dar. Ciężko ci egzystować przy innych, gdy sama twoja obecność wywołuje niepokój u otoczenia, nie potrafisz już beztrosko podejść do wszystkiego, wymusić uśmiech na ustach byle nie pokazać jak jest.
I chociaż nie przyznasz się do tego przed nikim, jesteś po prostu nieszczęśliwy w swym nowym życiu.
Więcej || Więzi 

___________________________________________________________________
Witam. Anakin jest przeciętny, ale mam nadzieję, że przyjmie się tutaj. Bierzemy wszystkie relacje oraz wątki te normalne i te mniej. Poszukiwani: 1) ktoś kto wyciągnie go z dołka 2) ktoś kto uświadomi go, że życie złodzieja nie jest dla niego 3) ktoś kto go ukocha (bez znaczenia płeć) 
4) ktoś kto pociągnie go bardziej w przestępczy świat.    Fc: Anton Lisin

11 komentarzy:

  1. [Gitara siema, witam się i życzę wielu wątków xD Choć nie ukrywam, że nasi chłopcy są dość podobni do siebie. Obaj nieszczęśliwi przez dar, obaj tacy smutni i biedniusi. Poza tym obaj kradną, więc coś gdzieś może im się zdarzyło spotkać? Jeśli chcesz wdać się w jakiś wątek z nami to zapraszam :D]

    Iris Carter

    OdpowiedzUsuń
  2. [O kurcze, cześć nieszczęśliwy człowieku~ Zapraszam do mojej radosnej Alice, może ona przekona Cię, żebyś nie przechodził na ciemną stronę mocy (wybacz, musiałam).
    Mam chyba nawet jakiś zalążek pomysłu... Co ty na to, żeby Alice przyłapała twojego pana właśnie w trakcie dokonywania aktu przestępczego, zwanego kradzieżą? Strasznie by się zirytowała, ruszyłaby do akcji, być może zrobiłaby coś, co ruszyłoby pozostałości sumienia Anakina, hmm? Co o tym myślisz?
    Jak coś, to zapraszam do siebie, obgadamy to wszystko na spokojnie~]

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  3. [Come to the darkside, we have cookies!
    I to takie dobre. Jasna strona ma z rodzynkami. Nie ufaj jej!
    Zostałam doszczętnie kupiona imieniem. Ba... w przypływie dziecięcej fascynacji mój nick wziął się właśnie od pierwotnej formy szanownego Dartha Vadera. Więc masz mój plus!
    Kolejny plus rzecz jasna za kreatywną, wymyśloną własnoręcznie zdolność, która w dodatku została przedstawiona negatywnie. W końcu ile razy można rozpływać się w powietrzu? Oczywiście, nie mogę nie rzecz, iż pan jest cudowny, a stawanie się niematerialnym... ciekawa umiejętność. Chociaż widzę, że upierdliwa.
    Życzę Ci masy wątków, powiązań i chęci. Oby Anakin nie posiadał właściwości palnego gazu, bo Anubis mógłby w duecie wysadzić niejeden budynek! :D
    Późno już, więc na wątek pomysłu nie mam, ale... długiego stażu!]

    najgorętsza 1/2 administracji & Anubis Ahern

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Nie słuchaj jej! Wcale nie mamy ciastek z rodzynkami, bo ja nie lubię rodzynek, a jako jednorożec jestem przedstawicielem wszystkiego co dobre! Czyli rodzynki nie są dobre i należą do ciemnej strony mocy, dlatego nasze ciasteczka są z czekoladą! Więc chodź do mnie <3
      No dobra, a tak serio to cześć i czołem, aprobujemy wymyślenie własnej zdolności, genialna, choć uciążliwa sprawa, ale hej!, bez trudu będzie mógł przez system wentylacyjny wniknąć do strzeżonego skarbca! Nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło :D Zostań z nami jak najdłużej, baw się wyśmienicie i napisz mnóstwo intrygujących wątków! Przy okazji koniecznie zaklep mi miejsce na wątek, bo Chey również jest drobną złodziejką i oszustką, więc może razem stworzą przestępczy duet? Albo wręcz przeciwnie, będą ze sobą rywalizować? Jeszcze zobaczymy, ale na pewno tutaj wpadnę!]

      ta kochana 1/2 administracji & Cheyenne Reynolds, która już jest podekscytowana wątkiem z kolegą po fachu

      Usuń
  4. [Hej, ho!
    Zdjęcie mi się ultra bardzo podoba, ajaj. x( Bardzo chętnie go z moją Audrey pociągniemy ku ciemnej stronie, a kto wie co jeszcze mógłby im los zgotować... Zapraszamy do siebie!]

    OdpowiedzUsuń
  5. [Cześć! A my się już trochę znamy z Indywidualnie, więc nawet podwójne cześć! c; Anakin to bardzo ładnie wykreowana, ale smutna postać, mam nadzieję, że ktoś zapewni mu jednak trochę szczęścia w jego nowym życiu. Właściwie to oprócz głębszego wciągania w przestępczy świat, mogę zaproponować mu na wątek mojego Alexa. Jeśli masz ochotę, to zapraszam, no i oczywiście baw się dobrze c;]

    Alexander

    OdpowiedzUsuń
  6. [Jeśli uda nam się coś sklecić razem, to Anakin może być pewny, że Alice nie podaruje mu kilku podobnych uwag... Niestety, moja dziewczynka odziedziczyła po mnie bycie nerdem ^^
    W sumie... Co do tego ruszania sumienia to sama jestem ciekawa... No, w razie czego w szalonym pościgu Alci uda się wyrwać coś cennego Anakinowi, zanim ten rozpłynie się w powietrzu i wtedy złodziejaszek będzie musiał ją znaleźć... Nie wiem, tak tylko sobie kombinuję ^^]

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  7. [Cóż, no niestety... Ale może on też w końcu znajdzie jakiegoś haka na Alice i też napsuje jej trochę krwi? :D
    Uwierz mi, moja pełna wiary w sprawiedliwość i zwycięstwo dobra nad złem dziewczynka nie będzie skora do oddania łupu "temu złemu", prawdopodobnie będzie już w drodze na komisariat, albo jeśli to będzie możliwe - oddania skradzionej rzeczy prawowitemu właścicielowi ^^]

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. [ Nie jest przeciętny, wręcz przeciwnie. Samantha może nadać się na wszystkie cztery stanowiska, więc kombinujmy coś. ]

    Samantha

    OdpowiedzUsuń
  9. [Hmm, okej, to coś kombinujmy. Alex co prawda nie należy do jakichś szczególnie bogatych osób, ale może Anakin i tak będzie chciał coś mu zwinąć? Cennego, albo może po prostu coś, co mu się szczególnie spodoba, mogliby spotkać się w mieści, barze, gdziekolwiek. Alex pewnie by go nie przyłapał, bo Twój pan ma świetną moc do takich sytuacji, ale mógłby zobaczyć swoim trzecim okiem jak ten rozpływa się w powietrzu i doszłoby do niego, że coś tu nie halo. No i w ten sposób by się nim zainteresował, a dalej jeszcze nie wiem, co, ale w grę wchodzi nawet przypadkowe ponowne spotkanie, albo jakieś bardziej wyrachowane działania też, czemu nie. Jeśli Ci to nie leży, daj znać, pomyślimy nad czymś innym, ale chciałabym chociaż ustalić jakieś czy się znają/gdzie mogą się poznać, z tym będzie łatwiej c;]

    Alexander

    OdpowiedzUsuń
  10. [Cześć, na pewno nie będziemy kimś, kto przekona Anakina, że bycie złodziejaszkiem nie jest spoko, ale pozostają też inna opcje. Zapraszamy.]

    Callahan J.

    OdpowiedzUsuń